Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 1. wydanie Regulaminu określania ogólnych warunków, zasad oraz sposobu sprzedaży przez firmę I AM THE COMPANY MAGDALENA PARZYSZEK z siedzibą w Warszawie , za pośrednictwem sklepu internetowego ciaobeauty.pl (

)(zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz zasady i zasady korzystania z usługi I AM THE COMPANY MAGDALENA PARZYSZEK z siedzibą w Warszawie (04-761), ul. Zwoleńska 131A/5, przez usługi nieodpłatne drogą elektroniczną. § 1 Definicje 1. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do dnia z dniami ustawowo wolnym od pracy. 2. Dostawa - oznacza faktyczną usługę dostarczania Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru zgodnego z zamówieniem. 3. podmiot – oznacza podmiot, z którym współpracuje sprzedawca w zakresie dotyczącym Dostawy Towarów: a) kuriera firmowego; b) InPost Sp. z oo z siedzibą w Krakowie, usługa Dostawy i obsługa systemu skrytek pocztowych (Paczkomat); c) Poczta Polska SA z siedzibą w Warszawie. 4. Hasło - oznacza ciąg znaków literackich, uniwersalny lub inny określony przez klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wyposażonych w celu zabezpieczeń dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym. 5. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego obowiązuje Regulamin i rozpowszechnianie prawa, który może być usługą drogą elektroniczną lub z którą może być umowa sprzedaży. 6. Konsument - oznacza osobę dokonującą z przedsiębiorcą działań niepowiązanych bezpośrednio z jej działalnością lub dostępną. 7. Konto Klienta - oznacza indywidualny panel klienta, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po uruchomieniu przez Rejestrację Klienta i zawarciu umowy świadczenia usług Konta Klienta. 8. Login - oznacza indywidualne oznaczenie klienta, przez niego stosowane, obowiązujące z ciągiem znaków literackich, uniwersalne lub inne, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym. 9. Programista - oznacza jednostkę, która jest lub jest organizacyjna nie będąca częścią, której dostęp jest dostępny, a który jest dostępny na zewnątrz, a który jest dostępny tylko i wyłącznie dla funkcji informacyjnych, bezpośrednio z jej zasięgu lub zasięgu. 10. Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta - oznacza osobę, która zawiera Umowę sprzedaż bezpośrednio z jej działalnością, gdy z treścią jest umowa sprzedaży, która nie posiada ona dla tego przedsiębiorczego charakteru, podanego w rozszerzonym temacie dotyczącym przez niego działalności gospodarczej, obejmującym zasady dotyczące przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 11. Regulamin - oznacza rozporządzenie regulamin. 12. Rejestracja - oznacza faktyczną kontrolę w sposobie stosowania w Regulaminie, wymaganą do stosowania przez Klienta ze wszystkimi użytkownikami Sklepu Internetowego. 13. Sprzedawca - oznacza udostępnienie usługi pod firmą I AM THE COMPANY MAGDALENA PARZYSZEK z siedzibą w Warszawie (04-761), ul. Zwoleńska 131A/5, NIP: 7981445000, REGON: 141533419,e-mail: ciaobeautyshop@gmail.com, określonygo jednocześnie właściciela Sklepu Internetowego. 15. Strona Internetowa Sklepu ciaobeauty.pl (

) - oznacza strony internetowe, pod którymi sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działający w domenie . 16. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez sprzedaż za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, który może być stosowany w umowie sprzedaży. 17. Trwałość - możliwość zachowania funkcji i właściwości w użytkowaniu. 18. Trwałe nośniki - oznaczają lub narzędzie do stosowania przez klienta lub Sprzedawcy dostarczają informacje do komputera podłączonego do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas właściwy do celów, które są te informacje, i które są narzędziami do odtworzenia przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. 19. Umowa sprzedaży - oznacza sprzedaż zawartą na odległość, na zasadach podstawowych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. § 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego 1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym własności praw autorskich, prawa opisu do nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (z logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu, w którym jest informacja, do którego prawa autorskie należą do właściciela konta) należącego do Sprzedawcy, a z nich może mieć dostęp do w sposób stosowania i stosowania z Regulaminem oraz za rozkłady prawne zawarte w piśmie. 2. Sprzedawca dołożył, aby skorzystać ze Sklepu Internetowego, było możliwe dla użytkowników Internetu z wykorzystaniem wszystkich interfejsów internetowych, systemów wykonawczych, urządzeń i aplikacji internetowych. Minimalne wymagania dotyczące korzystania ze stron Internetowej Sklepu internetowego do przeglądarki internetowej w wersji co najmniejszego Microsoft Edge 109 lub Internet Explorer 11 lub Chrome 110 lub FireFox 109 lub Opera 95 lub Safari 11 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptującą pliki typu „cookies” oraz połączenia internetowe o przepustowości co minimalne 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklep jest miejscema dla rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. 3. Dostawca wykorzystuje mechanizmy plików „cookies”, które podczas stosowania przez klientów ze Strony Internetowej Sklepu, są uruchamiane przez serwer sprzedaży na twardym dysku urządzenia końcowego klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych klientów. Mechanizm nie niszczy urządzeń końcowych klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w końcowych klientach ani w oprogramowaniu końcowym na tych urządzeniach. Każdy klient może mieć dostęp do mechanizmów „cookies” w swoim urządzeniu mobilnym. Sprzedawca wskazuje,że „cookies” mogą być jednak utrudnione lub zabezpieczone przez Strony Internetowej Sklepu. 4. W celu rozwiązania zamówień w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu użycia z usługami szerokopasmowymi drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, konieczne jest przesłanie przez klienta konta internetowego. 5. Zakazane jest dostarczanie przez klienta treści o charakterze bezprawnym oraz udostępnianie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usługi nieodpłatnych usług przez sprzedażwcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobre zasady lub zasady naruszające dobre osobiste osoby. 6. Dostawca o świadectwie, który ujawnia charakter sieci Internet i jest używany z usług drogą, która może zostać ujawniona i podana przez dane klientów przez osobę nieuprawnioną, dlatego też powinni stosować właściwe ustalenia techniczne, które zminimalizują wskazane zagrożenia. W takim przypadku należy stosować programy antywirusowe i egzekwować tożsamość z sieci Internet. Urządzenie nigdy nie zwraca się do klienta z zabezpieczeniem mu w dostarczonym Hasła. 7. Nie jest udostępniane zasoby i funkcja sklepu internetowego w celu prowadzenia przez klienta działalności, która mogłaby dotyczyć interesów sprzedaży, tj. działalność reklamowa inny przedsiębiorca lub produkt; Rozszerzaj na treści zawierające treści nie związane z działalnością Sprzedawcy; Rozszerzj na treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd. § 3 Rejestracja 1. W celu połączenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest nieodpłatnej Rejestracji. 2. Rejestracja nie jest konieczna do spełnienia zamówień w Sklepie Internetowym. 3. W celu rejestracji, klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny, udostępnić przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i uzyskać dostęp do formularza rejestracyjnego drogą elektroniczną do sprzedaży poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas rejestracji klienta ustalania indywidualnego hasła. 4. Klient może również uzyskać możliwość rejestracji za pośrednictwem swojego konta użytkownika facebook.com. Założenie konta klienta odbywa się poprzez przekierowanie do sklepu internetowego na stronę internetową facebook.com, gdzie klient jest poproszony o nazwę nazwy użytkownika oraz hasła, które należą do konta użytkownika w facebook.com. Po dokonaniu autoryzacji na stronie facebook.com, Klient z powrotem jest przekierowany do Sklepu Internetowego, w którym kluczem jest Konto Klienta, z dostępem do konta użytkownika na facebook.com. Nazwa użytkownika do serwisu facebook.com oraz jego hasło nie są rejestrowane i chronione przez Sprzedawcę. 5. Klient może również uzyskać możliwość rejestracji za pośrednictwem swojego konta użytkownika Google.kom. Zakończenie konta klienta odbywa się poprzez przekierowanie do sklepu internetowego na stronę internetową google.com, gdzie klient jest poproszony o nazwę nazwy użytkownika oraz hasła, które należą do konta użytkownika w google.com. Po dokonaniu autoryzacji na stronie google.com, Klient z powrotem jest przekierowany do Sklepu Internetowego, w którym główne jest Konto Klienta, z dostępem do konta użytkownika na google.com. Nazwa użytkownika w serwisie google.com oraz jego hasło nie są rejestrowane i chronione przez Sprzedawcę. 6. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, klient może uzyskać dostęp do Regulaminu, zaakceptować jego treść poprzez odpowiednie oznaczenie pola w formularzu. 7. W trakcie rejestracji klienta może zostać potwierdzona transmisja danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola rejestracji. W innym przypadku, uniwersalny sprzedawca o celu zbierania danych osobowych klienta, a także o przewoźniku sprzedaży lub przewidywanych odbiorcach tych danych. 8. Wyrażenie zgody przez klienta na przekazanie jego danych osobowych w przypadku marketingowych, które nie umożliwiają uzyskania zgody na sprzedaż umowy o dostarczenie drogą elektroniczną usługi dostarczenia Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez przekazanie odpowiedniego odpowiedniego klienta. Doświadczenie może zostać przesłane na adres Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. 9. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, który jest odbierany, drogą elektroniczną na adres e-mail w formularzu rejestracyjnym rejestracji przez rejestrację. Z tą chwilą można uzyskać umowę o dostarczenie usługi drogą elektroniczną, a klient może uzyskać dostęp do konta klienta i uzyskać dostęp podczas rejestracji danych. § 4 Zamówienia 1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie zawierają ofert sprzedaży w kodeksie Cywilnego, a użytkownik jest wymieniony w ofercie sprzedaży. 2. Klient może podsumować zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie, jeśli jest zainteresowany. Dodanie towaru do zamówień detalicznych przez polecany „DODAJ DO KOSZYKA” pod konkretnym towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówień i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności składanych przez przestrzeganie warunków zamówień do sprzedaży, uruchamianie na Stronie Internetowej Sklepu przycisku „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo wysyłką zamówień do sprzedaży, Klient jest informowany o dowolnej cenie za wybrany towar i dostawę,jak również o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest ryzyko poniesienia w związku z Umową sprzedażą. 4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie sprzedaży przez klienta oferty umowy na dostawę usług. 5. Po zgłoszeniu zamówienia, przesłane na adres klienta powiadomienie o wydaniu. 6. po potwierdzeniu zamówienia, wysłany na adres klienta e-mail o otrzymaniu zamówienia do realizacji. Zamówienie, które zostało poprawnie sfinalizowane jest realizowane w przeciągu do 48 godzin , od jego zamówienia. Informacja o spotkaniu zamówień do realizacji jest oświadczeniem Sprzedaży o ofertach, o których mowa w §4 ust. 4 powyżej i natychmiast po jego otrzymaniu przez klienta, który pozostaje na licencji sprzedaży. 7. Po zawarciu sprzedaży, sprzedawca potwierdzi klientowi jej warunki, wysyłając je na trwały nośnik, na adres elektroniczny klienta lub pisemnie na żądanie przez klienta, podczas rejestracji lub wysyłania zamówienia na adres. 8. Po złożeniu zamówienia, klient może zostać wysłany na podstawie danych osobowych w celu otrzymania odpowiedzi po sprzedaży, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. W innym przypadku, uniwersalny sprzedawca o celu zbierania danych osobowych klienta, a także o przewoźnikach sprzedających lub przewidywanych odbiorcach tych danych. Ankieta zbadana, opinie o przeprowadzonej transakcji. Klient może wypełnić ankietę. § 5 Płatności 1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu określone przy określonych towarach stanowią ceny brutto i nie obejmują informacji dotyczących kosztów Dostawy i innych kosztów, które klient będzie poniesiony w związku z Umową sprzedażą, o których będą stosowane przy zastosowaniu sposobu Dostawy i składania zamówień. 2. Klient może wybrać opcję płatności za zamówienie Towary: a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówień rozpoczęta zostać przesłaniu klienta przez sprzedażwcę zgodnie z umową zamówień oraz po wypłaceniu środków na rachunek bankowy sprzedaży); b) przelew bankowy lub BLIK poprzez zewnętrzny system płatności Autopay, wydany przez firmę Autopay SA z siedzibą w Sopocie (w tym przypadku realizacji zamówień rozpoczęta zostanie przesłany do klienta przez sprzedaż, potwierdzenie realizacji zamówień oraz po zastosowaniu przez sprzedaż informacji z systemu Autopay o realizacji płatności przez klienta); c) karta płatnicza (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności Autopay, obsługiwany przez firmę Autopay SA z siedzibą w Sopocie (w tym przypadku realizacji zamówień rozpoczęta jest poiu przesłanego klienta przez Sprzedawcę potwierdzenia zamówienia oraz po otrzymaniu przez przekazanie informacji z Autopay o realizacji płatności przez klienta); d) gotówką za pobraniem,płatność Dostawcy przy spełnieniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówień zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klienta przez Sprzedawcę potwierdzenia spełnienia zamówień); e) gotówka przy odbiorze osobistym – płatność w dostawie (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana po przesłaniu klienta przez sprzedaż, potwierdzenie odbioru zamówień, i wysyłka nastąpi w przypadku sprzedaży); f) przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, wydany przez firmę PayU SA z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówień rozpoczęta potwierdzeniu zamówień przez sprzedażwcę i po zastosowaniu z systemu PayU informacji o poniesionym przez nią płatności); 3. Klient powinien otrzymać płatności za zamówienie w wysokości z zawartej umowy sprzedaży w terminie 7 Dni Roboczych, określając formę przedpłat. 4. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w zastosowaniu, o którym mowa w Regulaminie, sprzedawca wyznacza dodatkowe terminy na dokonanie płatności i stosowania o nim Klienta na trwałym nośniku. Informacja o konieczności wykonania płatności zawiera powiadomienie, że po bezskutecznym następstwie tego terminu, sprzedawca odstąpił od umowy sprzedaży. W przypadku bezskutecznego złożenia drugiego terminu na dokonanie płatności, sprzedawca prześle klienta na trwałym nośniku pisemnego o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. § 6 Dostawa 1. Wykonawczy Dostawę na terytorium Unii Europejskiej. 2. Sprzedawca jest urządzeniem zabezpieczającym z Umową sprzedaży. 3. Organizator zamieszczający na Stronie Internetowej Sklepu informację o regularnych dniach roboczych do Dostawy i realizacji zamówień. 4. Termin Dostawy i realizacja zamówienia na Stronie Internetowej Sklepu liczonego w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2 Regulaminu. 5. Termin dostawy i realizacja zamówienia na stronie internetowej Sklepu liczonego jest w Dniach roboczych od dnia umowy sprzedaży w przypadku wyboru przez klienta płatności „za pobraniem”. 6. Dostawa Towarów jest dostarczana do klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres dostawcy w formularzu zamówień. W przypadku wyboru InPost Sp. z oo z siedzibą w Krakowie jako Dostawcy, adres Dostawy będzie adresem paczkomatu dostępnym przez klienta w miejscu dostępnym dla zamówień. 7. W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie ma możliwości skorzystania z prywatnego odbioru Towaru) wiadomość jest wysyłana na adres elektronicznej informacji klienta, która może zostać dostarczona przez Sprzedawcę. 8. Klient obowiązany jest doręczoną przesyłką w czasie i w sposób dostępny przy dostarczaniu określonego rodzaju. W każdym przypadku ubytku lub odebrania przesyłki Klient ma prawo do złożenia od pracownika Dostawcy spisania. 9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru.Odbiór można uzyskać w przypadku sprzedaży w Dni Robocze, w otwartych otwarciach na Stronie Internetowej Sklepu. 10. Sprzedawca, dołączony do wysyłki, Dostawy dokumentu sprzedaży lub wysłania przy wysyłce elektronicznej, na adres e-mailowy przez klienta podczas jednorazowego zamówienia, dokument sprzedaży dostarczony przez Towary. Dokument dostępny w wersji elektronicznej w wersji elektronicznej w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Klient powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie z formatem PDF. Sprzedawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, który można uzyskać bezpłatnie pod adresem

  Klient do otrzymania faktury VAT powinien zadeklarować w momencie rozpoczęcia zakupu, że nabywa Towar jako Przedsiębiorca (podatnik). Zgłoszenie podsumowania wyników poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówień, przed wydaniem zamówienia do sprzedaży. 11. W przypadku wystąpienia klienta pod adresem przez niego, podanego przy składaniu zamówień jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy, który został awizo lub wypróbowany przez kontakt telefoniczny, którego celem jest ostateczny termin, w którym klient będzie podany. W odpowiedzi zwrotnej odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, sprzedawca dostarczony z Klientem drogą telefoniczną lub telefoniczną, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. § 7 Rękojmia dla Przedsiębiorców 1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad. Administrator jest odpowiedzialny pod względem przedsiębiorców, podmiot ma wadę. 2. Jeśli Towar ma wadę, przedsiębiorca może: a) złożyć zawiadomienie o obniżeniu cen albo odstąpić od umowy sprzedaży, chyba, że ​​dostawca usług i bez funkcji niedogodności dla przedsiębiorców wymienia Towary wprowadzone na wolnym od wad albo wadę usunie. Ograniczenie do niemożności zastosowania, urządzenie było już wyłączone lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie skonfigurował zadości obowiązkowi wymiany Towaru na wolnym od wad lub zniszczenia wad. Przedsiębiorca może nie być zaproponowany przez Sprzedawcę uszkodzonego oprogramowania, wymiana Towaru na wolny od wad albo zastępcza wymiana Towaru, który jest uszkodzony, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez przedsiębiorcę jest możliwe albo wymagałoby zastosowania danych przewodowych w poznaniu ze sposobu, które pojawiło się przez Sprzedawcę. Przy nadmierności kosztów jest to wartość społeczna od wad, rodzaj i sformułowana znaczenie, a także uwzględniane pod uwagą niedogodności, na które narażony byłby przedsiębiorcę w inny sposób zaspokojenia. Klient nie może zostać odebrany od umowy sprzedaży, jeśli jest to nieistotna. b) naprawić wymianę Towaru wolnego na wolnym od wad albo usunąć wady. Administrator jest obowiązany do podłączenia Podłączony na wolnym od wad lub usuwania wadę w czasie udostępniania bez dostępuch niedogodności dla Przedsiębiorców. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia dla przedsiębiorców, jeśli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wtórnego w sposobie wybranym przez przedsiębiorcę jest bezprzewodowe lub w innym miejscu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedażą wymagałoby to nauczenia się słów. Koszty naprawy lub wymiany sprzedawcy. 3. Przedsiębiorca, który posiada uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany do posiadania rzeczy pierwotnej na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia dodatkowej karty przez sprzedawcę. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, udostępnienie informacji fizycznej przed dwoma latami wydania Towaru Przedsiębiorcy.Roszczenie o usunięcie awarii lub dostarczenie Towaru na wolny od wad przedawnia się z zabezpieczeniem, termin ten może nie być dostępny przed obciążeniem wymaganym w zdaniu pierwszym. W tym terminie przedsiębiorca może oddelegować od umowy sprzedaży lub złożyć powiadomienie o obniżonych cenach z powodu wady Towaru. Udostępnij programista wymiany Towaru na wolnym od wad lub awarii, termin do odstąpienia od dystrybucji lub układu o obniżonych cenach się z natychmiast bezskutecznego, który posiada termin do wymiany Towaru, lub rozwinięte 5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub integracją sprzedaży, przedsiębiorcy mogą być kierowane w formie wyjściowej na adres sprzedaży Warszawa (04-761), ul. Zwoleńska 131A/5 6. sterownika w systemie 14 dni od dnia zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji z komunikatu o ujawnieniu przez Przedsiębiorcę. 7. Klient może wysłać reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych drogą elektroniczną przez sprzedaż. Reklama może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres ciaobeautyshop@gmail.com. W zgłoszeniu reklamacyjnego przedsiębiorcy, który spowodował zawrzenie opisu problemu. Właściciel konta, lecz nie później niż w ciągu 14 dni, rozprzestrzenił reklamy i utworzył przedsiębiorcę odpowiedzi. § 8 Gwarancja 1. Towar handlowy przez sprzedaż może być potwierdzony przez sprzedawcę Towaru być dystrybutorem. 2. W przypadku ubezpieczenia ubezpieczenia, informacja o istnieniu i treści jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu. § 9 Niezgodność towaru z umową Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta 1. Towar jest dozwolony z umową, niezgodny z umową przechowywania w jego: a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w ograniczonych do dostawców z ograniczeniami prawnymi – również kompatybilność, interoperacyjność i możliwość aktualizacji; b) przydatność do określonego celu, do którego jest dostęp Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, o posiadaniu Konsumentu lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, powiadomiony o sprzedaży uprawnień w chwili zawarcia umowy, który został zatwierdzony przez właściciela. 2. Dodatkowo, aby uzyskać dostęp do licencji z umową, musi: a) nadawać się do zastosowań, które zwykle używają tego rodzaju, z uwzględnieniem przepisów prawnych, norm technicznych lub dobrego praktyka; b) elementy w ilości i posiadają takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w ramach Towarów z cyfrowymi – udogodnieniami i kompatybilnością, które są charakterystyczne dla Towaru tego rodzaju i których Konsument lub z uprawnieniami Konsumenta może rozsądnie obowiązywać, pod warunkiem zauważenia charakteru Towaru oraz zabezpieczenia wprowadzonego przez sprzedawcę, poprzedników prawnych lub obsługiwanych przez nich,w reklamie lub na etykiecie, chyba że sprzedawca wykaże, że: a. nie wiedział o publicznym zapewnieniu i rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć; B. przed przedłużeniem umowy o udostępnieniu, z warunkami i formy, w których publiczne zapewnienie członkostwa, lub w porównywalny sposób; C. zapewnienie publicznego nieudziału wprowadzenia na Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o zawarciu umowy. c) być dostarczany z pakietem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarcza Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może rozsądnie udostępnić; d) być taką samą jakością jak próby lub wzory, które sprzedawca udostępnił Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta przedm umowy, i odpowiadam za opis takiego dostawcy lub oprogramowania. 3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności z umową w zakresie, o której mowa w §9 ust. 2, opcja Konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, skutkiem w chwili natychmiastowej, nastąpiło wystąpienie, że konkretna cecha Towaru odbiega od stosowania zgodności z umową stosowania w §9 ust. 2, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptowany brak konkretnych cech towaru. 4. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową wynikającą z zamontowanego zamontowanego Towaru, który: a) odłączony jest przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność; b) zestaw zamontowany wprowadzony przez Konsumenta lub przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta wynika z błędów w przygotowaniu przez przedsiębiorcę lub osobę fizyczną. 5. Wydanie konsekwencji za brak zgodności Towar z umową dotyczącą natychmiastowego dostarczenia i ujawnienia w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, udostępniania przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działającej z ich administratorem, jest przedłużony. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową, który jest dostępny przed dwoma latami od chwili dostarczenia towaru, istnieje w chwili jego dostarczenia, o ile nie jest potwierdzone, inaczej lub domniemania tego nie można spełnić ze specyfikacją Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z umową. 6. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ termin do braku zgodności Towar z umową obowiązującą w §9 ust. 5, brak hamulca dziesięć podstępnie zataił. 7. Jeśli Towar jest niezgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca z prawem autorskim Konsumenta może uzyskać jego naprawę lub wymianę. 8. Posiadacz może uwolnić się, gdy Konsument lub przedsiębiora z licencjonowanym Konsumenta naprawy, lub właściciel może uwolnić się, gdy Konsument lub przedsiębiora z prawem autorskim Konsumenta wymiany, oddzielne doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta jest albo wymagane, aby sterować urządzeniami dla Sprzedawcy.Jeżeli naprawa i wymiana są możliwe lub wymagane są koszty związane ze sprzedażą, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. 9. Przy nadmierności kosztów dla Sprzedawcy pojawienie się wszelkich okoliczności, w przypadku braku zgodności Towaru z umową, wartość Towaru zgodnego z umową oraz dodatkowe niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta powstałe z powodu zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową. 10. Właściciel naprawy lub wymiany w czasie od chwili, w którym był zarejestrowany przez Konsumenta lub przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez obowiązkowych niedogodności dla Konsumenta lub przedsiębiorców z uprawnieniami Konsumenta, farmaceutyka określona Towaru oraz cel, w którym Konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym koszty opłaty pocztowej, przewozu, robocizny i materiałów, wprowadzone przez przewoźnika. 11. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta udostępniający Sprzedawcy Towarzystwo naprawcze lub zewnętrzne. Administrator odbierany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta Towar na swój koszt. 12. Jeśli towar został zamontowany przed ujawnieniem braku zgodności Towar z umową, sprzedawca demontuje w kierunku oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymianie albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt. 13. Konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta nie jest dostępna do bezpośredniego użycia z Towaru, który następnie został uruchomiony. 14. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu cen albo odstąpienia od umowy, gdy: a) Sprzedawca stosuje się do prowadzeniaa Towaru do zgodności z umową zgodnie z §9 ust. 8 powyżej; b) Sprzedawca nie doprowadził do zgodności z umową zgodnie z §9 ust. 10 do §9 ust. 12 powyżej; c) brak zgodności Towar z umową nadal istnieje, mimo że dostawca usług jest zgodny z umową; d) brak zgodności Towar z umową jest na tyle następujący, że przyczyna wynika z ceny albo odstąpienia od umowy bez wcześniejszego powiadomienia ze środków ochronnych od §9 ust. 7 do §9 ust. 12 powyżej; e) z mechanizmem sprzedaży lub określonym skutkiem, że nie jest to możliwe w przypadku zgodności z umową w czasie lub bez posiadaniach niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. 15. Sprzedawca jest zobowiązany do przekazania odpowiedzi na reklamację odbiorcy w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 16. Kontroler dostępu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, powinien mieć dostęp z prawa do obniżenia cen,nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uzyskaniami Konsumenta o obniżeniu cen. 17. Konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeśli brak zgodności Towar z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową jest konieczna. 18. Jeśli brak zgodności z umową dotyczy tylko niektórych Towarów objętych umową na podstawie umowy Konsument lub przedsiębiorca z zezwoleniem Konsumenta może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta lub przedsiębiorcę z upoważnionym Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeśli nie można rozsądnie wyrazić zgody, aby Konsument lub przedsiębiorca z pozwoleniem na Konsumenta poza dostawą z umową. 19. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca z prawem autorskim Konsumenta zwrotu Towar Sprzedawcy na jego koszt. Rejestr danych Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z wydanymi Konsumenta cena, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub wystąpienia jego odesłania. 20. Otrzymał zwrot pieniędzy przy użyciu tego samego sposobu myślenia, rodzaju używanego Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta jest zarejestrowany na inny sposób zwrotu, który nie dotyczy się niego z podmiotami gospodarczymi. 21. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego dostępu do sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. § 10 Odstąpienie od umowy sprzedaży 1. Klient udostępnia Konsumentem oraz Przedsiębiorca z wydaniem Konsumenta, który stanowi wersję Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni od wydania od niej bez wydania. 2. Bieg termin na odstąpienie od wydania rozpoczynającego się od razu włączonego Towaru w wydaniu przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazana przez nich osoba prywatna, inna niż samodzielna. 3. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży składanej Sprzedawcy pisemnego o odstąpieniu. Doświadczenie może zostać zachowane przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, tj.: Warszawa (04-761), ul. Zwoleńska 131A/5, lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy, tj.: ciaobeautyshop@gmail.com. Oświadczenie można złożyć w formularzu, którego wzór został pobrany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia (Jeśli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Towarów zawartych na podstawie umowy Konsument lub przedsiębiorca z pozwoleniem Konsumenta może od umowy od umowy zawartej w tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta lub przedsiębiorców z pozwoleniem Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeśli nie można rozsądnie uzyskać dostępu, aby Konsument lub przedsiębiorca z pozwoleniem na Konsumenta się otworzył poza Towarami z umową. 19. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca z prawem autorskim Konsumenta zwrotu Towar Sprzedawcy na jego koszt. Rejestr danych Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z wydanymi Konsumenta cena, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub wystąpienia jego odesłania. 20. Otrzymał zwrot pieniędzy przy użyciu tego samego sposobu myślenia, rodzaju używanego Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta jest zarejestrowany na inny sposób zwrotu, który nie dotyczy się niego z podmiotami gospodarczymi. 21. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego dostępu do sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. § 10 Odstąpienie od umowy sprzedaży 1. Klient udostępnia Konsumentem oraz Przedsiębiorca z wydaniem Konsumenta, który stanowi wersję Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni od wydania od niej bez wydania. 2. Bieg termin na odstąpienie od wydania rozpoczynającego się od razu włączonego Towaru w wydaniu przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazana przez nich osoba prywatna, inna niż samodzielna. 3. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży składanej Sprzedawcy pisemnego o odstąpieniu. Doświadczenie może zostać zachowane przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, tj.: Warszawa (04-761), ul. Zwoleńska 131A/5, lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy, tj.: ciaobeautyshop@gmail.com. Oświadczenie można złożyć w formularzu, którego wzór został pobrany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia (Jeśli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Towarów zawartych na podstawie umowy Konsument lub przedsiębiorca z pozwoleniem Konsumenta może od umowy od umowy zawartej w tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta lub przedsiębiorców z pozwoleniem Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeśli nie można rozsądnie uzyskać dostępu, aby Konsument lub przedsiębiorca z pozwoleniem na Konsumenta się otworzył poza Towarami z umową. 19. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca z prawem autorskim Konsumenta zwrotu Towar Sprzedawcy na jego koszt. Rejestr danych Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z wydanymi Konsumenta cena, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub wystąpienia jego odesłania. 20. Otrzymał zwrot pieniędzy przy użyciu tego samego sposobu myślenia, rodzaju używanego Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta jest zarejestrowany na inny sposób zwrotu, który nie dotyczy się niego z podmiotami gospodarczymi. 21. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego dostępu do sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. § 10 Odstąpienie od umowy sprzedaży 1. Klient udostępnia Konsumentem oraz Przedsiębiorca z wydaniem Konsumenta, który stanowi wersję Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni od wydania od niej bez wydania. 2. Bieg termin na odstąpienie od wydania rozpoczynającego się od razu włączonego Towaru w wydaniu przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazana przez nich osoba prywatna, inna niż samodzielna. 3. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży składanej Sprzedawcy pisemnego o odstąpieniu. Doświadczenie może zostać zachowane przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, tj.: Warszawa (04-761), ul. Zwoleńska 131A/5, lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy, tj.: ciaobeautyshop@gmail.com. Oświadczenie można złożyć w formularzu, którego wzór został pobrany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia (Uzyskane ceny przy użyciu tego samego sposobu działania, specyficznego Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca z prawami Konsumenta wyodrębnia się na inny sposób zwrotu, który nie jest objęty dla niego z nadzorui kosztami. 21. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego dostępu do sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. § 10 Odstąpienie od umowy sprzedaży 1. Klient udostępnia Konsumentem oraz Przedsiębiorca z wydaniem Konsumenta, który stanowi wersję Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni od wydania od niej bez wydania. 2. Bieg termin na odstąpienie od wydania rozpoczynającego się od razu włączonego Towaru w wydaniu przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazana przez nich osoba prywatna, inna niż samodzielna. 3. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży składanej Sprzedawcy pisemnego o odstąpieniu. Doświadczenie może zostać zachowane przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, tj.: Warszawa (04-761), ul. Zwoleńska 131A/5, lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy, tj.: ciaobeautyshop@gmail.com. Oświadczenie można złożyć w formularzu, którego wzór został pobrany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia (Uzyskane ceny przy użyciu tego samego sposobu działania, specyficznego Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca z prawami Konsumenta wyodrębnia się na inny sposób zwrotu, który nie jest objęty dla niego z nadzorui kosztami. 21. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego dostępu do sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. § 10 Odstąpienie od umowy sprzedaży 1. Klient udostępnia Konsumentem oraz Przedsiębiorca z wydaniem Konsumenta, który stanowi wersję Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni od wydania od niej bez wydania. 2. Bieg termin na odstąpienie od wydania rozpoczynającego się od razu włączonego Towaru w wydaniu przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazana przez nich osoba prywatna, inna niż samodzielna. 3. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży składanej Sprzedawcy pisemnego o odstąpieniu. Doświadczenie może zostać zachowane przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, tj.: Warszawa (04-761), ul. Zwoleńska 131A/5, lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy, tj.: ciaobeautyshop@gmail.com. Oświadczenie można złożyć w formularzu, którego wzór został pobrany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia (

). Zachowaj termin wystarczający do zabezpieczenia przed jego dostępem. 4. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może od wystąpienia od umowy, składając Sprzedawcy pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od stosowania zasady obowiązującego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny formularz odstąpienia (

). Zachowaj termin wystarczający do zabezpieczenia przed jego dostępem. Rejestracja potwierdzająca Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z dostępem do Konsumenta, który otrzymuje dostęp do strony internetowej. 5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży jest ona rozpatrywana za niezawartą. 6. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta otrzyma oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zanim podmiot wystąpi jego oferta, oferta dotycząca działania. 7. Administrator ma wpływ, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania dnia wystąpienia Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z niezależnymi Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, określone mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym kosztach Dostawy Towaru do Konsumenta, lub przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Może pojawić się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta, lub przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem, lub dostarczenia przez Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta otrzymana odesłania Towaru, w następstwie od tego, które zostało wydane wcześniej. 8. Jeśli Konsument lub przedsiębiorca z prawem do odstąpienia jest sposobem dostarczania Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, sprzedawca nie jest członkiem do zwrotu Konsumentowi lub przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionymi przez niego, przez niego dodatkowe koszty. 9. Konsument lub przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma zastosowanie do określenia Towaru sprzedaży broni, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym nastąpiło podjęcie decyzji o sprzedaży. Czy zachowanie terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed zabezpieczeniem tego terminu. 10. W przypadku wystąpienia od klienta Konsumentem lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, w przypadku którego wystąpią tylko koszty bezpośrednie. 11. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może być w zwykłym trybie odesłany, sprzedawca posiadaczy Konsumenta oraz Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta o kosztach zwrotnych rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 12. Konsument oraz przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta zastosowania konsekwencji za wartości Towaru wynikające z zastosowania z nim w sposób działający poza sposobem koniecznym do posiadania charakteru, cechy i działania Towaru. 13. Trader zwrotu płatności przy użyciu tego samego sposobu zwrotu, rodzaju używanego Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, że ​​Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta jest zarejestrowany na inny sposób zwrotu, który nie dotyczy się niego z podmiotami wykonawczymi. 14. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży niedostępnej Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w ramach umów zawartych, w których Towar jest rzeczą dostarczaną w zapieczętowanym wymaganiu,którego po otwarciu opakowania nie można zastosować ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, opakowanie otwarte po dostarczeniu. § 11 Usługi nieodpłatne 1. Sprzedawca odbioru na rzecz klientów, drogą elektroniczną usług nieodpłatnych: a) Newsletter; b) prowadzenie Konta Klienta; c) Zamieszczanie opinii. 2. Usługi wskazane w §11 ust. 1 powyżej zapisu są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 3. Administrator umożliwia dokonanie wyboru rodzaju, formy, czasu oraz sposobu stosowania dostępu do wybranych usług, o których mowa w sposobie wprowadzania zmian w Regulaminu. 4. Z usług Newsletter może otrzymać każdy klient, który wprowadził swój adres e-mail elektroniczny, podłączony do tego celu formularza rejestracyjnego udostępnionego przez sprzedaż na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, odebranie odbioru, drogą elektroniczną na adres e-mail w formularzu rejestracyjnym link aktywny, w celu potwierdzenia zapisu się na subskrypcję Newsletter. Z udostępnieniem linku przez Klienta otrzymasz umowę o świadczenie drogą elektroniczną usług Newsletter. Klient może być dodatkowy podczas rejestracji pola w formularzu rejestracyjnym w celu spełnienia usług Newsletter. 5. Usługa Newsletter polega na wysłaniu przez sprzedaż, na adres e-mail, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie sprzedaży. Newsletter przesyłany jest przez sprzedaż wszystkim klientom, którzy dokonali ich. 6. Każdy Newsletter przesłany do danych klientów zawiera: informację o nadadawcy, pełne pole „temat”, wiadomość o treści oraz powiadomienie o wysłaniu i sposobie wysłania z usług nieodpłatnej Newsletter. 7. Klient może w każdej chwili otrzymać wiadomość z Newsletter'a przez wypisanie się z automatycznego przesyłania wiadomości w ramach usług Newsletter lub za pośrednictwem dezaktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta. 8. Usługa realizacji Konta klienta jest dostępna po dokonaniu rejestracji na zasadach stosowania w Regulaminie i polega na udostępnieniu klienta dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, wprowadzonego przez klienta modyfikacji danych, które zostały wprowadzone podczas rejestracji, jak również powiadomienie o realizacji oraz powiadomienie o już zarejestrowanych. 9. Klient, który może zostać wydany przez rejestrację, może zostać wydany przez Konta Klienta, przy czym w przypadku złożenia wniosku o wydanie Konta Klienta przez sprzedaż, może on zostać usunięty do 14 dni od złożenia wniosku. 10. Usługa Zamieszkanie opinii polega na umożliwieniu przez sprzedaż,Klientom końcowym Konto klienta publikacji na stronie internetowej Sklepu indywidualnego i subiektywnego, dotyczącego klienta dotyczącego towarów. 11. Rezygnacja z usług Zasiedlenia opinii jest natychmiastowa i polega na przestaniu przesyłania treści przez Klienta na Stronie Internetowej Sklepu. 12. Dostawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na jednostkę Sprzedawcy lub innych klientów, naruszenie przez Klienta prawa lub dostęp do Regulaminu, a także, gdy zablokowane jest dostęp do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, jest ujawnienie bezpieczeństwa - w: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Internetowej Sklepu lub innych działańmi hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, z przyczyn, które trwają przez okres do rozwiązań, zwracanie uwagi na dostęp zablokowany do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia klienta o zablokowanym dostępie do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres uzyskany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. § 12 Odpowiedzialność klienta w zakresie przesyłanych przez niego treści 1. Zamieszczanie treści oraz udostępnianie ich, klientowi odbioru treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów na temat sprzedaży i nie pozwalają na korzystanie z jego działalnością. Dostawca nie jest dostawcą treści, a jedynym podmiotem, który zapewnia w tym celu korzystanie z zasobów teleinformatycznych. 2. Klient oświadcza, że: a) jest uprawniony do użytkowania z prawem majątkowym, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio – utworów, wszystkich praw własności przemysłowej (np. znaków towarowych) i/lub praw pokrewnych, które dostarczają się na treści; b) udostępnienie w ramach usług, o których mowa w §11 Regulaminu, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób występujących w sposób legalny, zabezpieczenia oraz za urządzenia, których dotyczą; c) zawiera obowiązek na wgląd do opublikowanych treści przez innych klientów oraz sprzedaży, jak również jest sprzedawany do ich wykorzystania nie zgodnie z postanowieniami regulaminu; d) powoduje wydanie na nie opracowań utworów dostępnych w prawie autorskim i prawach pokrewnych. 3. Klient nie jest uprawniony do: a) przesyłania danych w ramach korzystania z usług, o których mowa w §11 Regulaminu, danych osobowych osób oraz danych osobowych osób, które są wymagane bez wymaganego prawa lub zgody danej osoby; b) zamieszczanie w ramach korzystania z usług, o których mowa w §11 Regulaminu, treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym. 4. Administrator ponosi odpowiedzialność za przesłanie treści przez klientów pod otrzymanie decyzji z §13 Regulaminu. 5.Zabronione jest zamieszczanie przez klientów w ramach korzystania z usług, o których mowa w §11 Regulaminu treści, które są w: a) zamieszczania w złymj wierze, np. z naruszeniem dóbr osobistych osób; b) naruszanie praw osób występujących, w tym prawa dotyczące ochrony praw autorskich i praw pokrewnych, ochrony praw własności przemysłowej, tajemnicy przedsiębiorstwa lub stosowania zabezpieczeń ze względu na zachowanie poufności; c) charakter obraźliwy może być groźbę określony dla innych osób, zawierałby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określenie znaczenia uznawanych za obraźliwe); d) pozostawać w sprzeczności z odsetkami Sprzedawcy; e) naruszać w inny sposób postanowienia regulaminu, dobre obyczaje, przepisy dotyczące przepisów, norm społecznych lub obyczajowych. 6. W przypadku otrzymania ustaleń z §13, kontroler sobie prawo do ustalenia lub usunięcia treści przesłanych przez klientów w ramach stosowania przez nich z usług, o których mowa w §11 Regulaminu, w podanym do treści, co do których, ostrzeżenie się na doniesieniach dotyczących wprowadzenia lub wprowadzenia przez klientów, że można jednego naruszenia przepisów lub przestrzegania przepisów. Administrator nie prowadzi bieżącej kontroli treści. 7. Klient odpowiada na nieodpłatne udostępnienie przez sprzedaż przez niego treści w ramach Strony Internetowej Sklepu. § 13 Zgłaszanie zagrożenia lub praw 1. W przypadku gdy klient lub inna osoba lub podmiot uznaje, że treść opublikowana na Stronie Internetowej Sklepu dotyczy ich praw, dobre osobiste, dobre obyczaje, konwencje, moralność, przestrzegaća, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronicznego prawa lub na podstawie uznania, możeć zostać ujawnione o zakazie naruszeniu. 2. Powiadomiony o potencjalnym naruszeniu nie został powiadomiony o działaniu na celu usunięcie ze Strony Internetowej Sklepu, treść przekazywana. § 14 Ochrona danych osobowych 1. Zasady ochrony danych osobowych są w Polityce prywatności. § 15 rozwiązanie umowy (nie dotyczy Umów sprzedaży) 1. Każdy klient, jak i dostawca, może dostarczyć usługi drogą elektroniczną w każdym przypadku, gdy jest to przyczyna, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. warunki oraz warunki poniżej. 2. Klient, który został dostarczony do rejestracji, rozłączony z usługami drogą elektroniczną, poprzez przekazanie odpowiedniego woli klienta, przy użyciu zewnętrznego połączenia na odległość, zapoznanie się z usługą sprzedaży z zawiadomieniem woli klienta. 3.Odbiornik odbioru o usługach drogą elektroniczną poprzez odpowiednie urządzenie końcowe na adres e-mailowy przesyłany przez klienta podczas rejestracji. § 16 Postanowienia ostateczne 1. nakładają odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z klientami wprowadzonymi przez przedsiębiorcę nadzorującego odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w przypadku faktycznie poniesionych strat przez Klienta zależnego Przedsiębiorcę. 2. Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu. 3. W przypadku powstania sporu na podstawie umowy sprzedaży strony będą następowały rozwiązania problemów polubownie. Prawem rozstrzygającym dla ostatecznego rozstrzygnięcia sporów na podstawie stosowania Regulaminu jest prawo polskie. 4. Dostawca dostępu klienta do Konsumentem o możliwości zastosowania z pozasądowych rozwiązań rozpatrywania reklamacji i dochodzenia dotyczącego. Zasady dostępu do tych procedur są dostępne w siedzibach lub na stronach internetowych uprawnionych do rozpatrywania sporów pozasądowego. Ich treść jest prawidłowa konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (

). Sprzedawca dostępny, że pod adresem

(

)dostępna jest platforma internetowa rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na głównym unijnym (platforma ODR). 5. Dostępny samodzielnie prawo zmiany Regulaminu. Wszystkie zamówienia są wysyłane przez sprzedaż do realizacji przed wejściem do nowego Regulaminu, który jest dostępny na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w przypadku zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wejścia w życie w ciągu 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Dostawca przesłany klienta na 7 dni przed wprowadzeniem nowego Regulaminu minu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanych drogą morską, która została dostarczona do tekstu zawierającego Regulaminu. W razie gdyby klient nie zastosował się do treści Regulaminu, obowiązany jest powiadomić o tym fakcie sprzedaży, co skutkuje umową zgodnie z postanowieniami §15 Regulaminu. Sprzedawca I AM THE COMPANY MAGDALENA PARZYSZEK , będzie odpowiadał na wszelkie wiadomości odnośnie zwrotów , odstąpienia od umowy , ten sam sposób w jaki została do niego przekazana wiadomość     6. Regulamin wejścia w życie z dnia 27.03.2025r.

Вернуться к блогу